Novi Sad
28.07.2013.
12:38 > 05:39
Direktor Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća Novi Sad Milan Balać izjavio je danas da će to preduzeće ovu godinu završiti bez gubitaka, iako je planom za 2013 predviđen gubitak od oko 196 miliona dinara.
  • ko jel ja

    29.07.2013 19:55
    lop
    Mama video sam lopova!!! Sine gde se sakrio ??
    U gsp-u.Nije on lopov on samo radi tamo !!!
  • Tole

    29.07.2013 19:32
    Onda neka tom JGSP-u ukinu subvencije od strane Grada posto gospodin tvrdi da oni mogu cak i profitabilno da posluju. Umesto sto nas deru po dzepovima, neka otpuste visak ljudi u kancelarijama posto JGSP ima vise zaposlenih u kancelarijama nego vozaca i mehanicara zajedno! Kada bi to uradili, ne bi im bile potrebne subvencije, ne bi morali nas po dzepu da udaraju i poslovali bi profitabilno.
  • Rajko

    29.07.2013 13:05
    Cisticete ulice, to vam ne gine
    Hocu konkurenciju!

    Ne zanima me sto su u minusu, cena karte je ekonomska i nije realno da raste!

    Neka gospoda ostavljaju kofere izvan preduzeca i neka usiju dzepove!

    DOSta!
  • KOJA LAZ !!!!!!!!!!

    29.07.2013 11:36
    Cekaj cekaj da vidimo matematiku prostu:
    550 + 230 = 780 miliona minus
    al ajd mozda je zaokruzio zarad lakser racunanja (!?) i onda dalje....
    zavrsio 2012.u sa 43 miliona minusa, dakle smanjio minus sa 800(!!!) miliona na 43 miliona !!!???
    800-43 = 757 miliona minusa je ispeglao?????
    A onda sa 43 miliona je najavio skok minusa za vreme njega a tokom 2013. godine na 196 miliona
    196 - 43 = 153 miliona minus !!!!
    GDE JE OVDE PLUS i sta lupa ova budala iz dss iz gsp?
    Dajte novinari sta pisete to, sto ovaj lupa ne cudi~!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Milan

    29.07.2013 11:14
    Novinarska zlonamernost
    Ovo je klasičan primer novinarske zlonamernosti i spinovanja.Balać je jasno rekao da je poskupljenje samo jedno od stvari koje će dovesti do plusa u poslovanju.I ranije pre Balaća je bilo poskupljenja pa je rezultat bio katastrofalan.
    Ovo će biti samo pokazatelj koliko se ranije kralo i nesavesno poslovalo.
  • vojvodjanka

    29.07.2013 10:35
    sramota....
    Kako vas nije sramota da dizete cene karata a vozite nas autobisima kao iz filma "Ko to tamo peva". U Evropi su takvi autobusi davno na djubrustu, ima ih samo u "bratskoj" Rusiji a mi i Rusi... braca i sestre, ne mozemo mi da se ugledamo na modernu Evropi dok nam drzavu vode rusofili.
  • čitalac

    29.07.2013 10:25
    pažljivo čitanje
    Pažljivo čitati poslednja dva pasusa!
  • уа лопови

    29.07.2013 08:57
    Реална цена превоза са овим прљавим покретним саунама је око 15 дин. Све изнад тога је пљачка! Ви сте државно предузеће које је створено да помаже грађане овог града а не приватна прћија која ће да убира капитал на леђима сиротиње која нема пара та ауто!
  • 29.07.2013 08:13
    Uf mora da su se razbili od rada da smisle kako da poprave poslovanje, hmmm ipak ne. Kao i uvek samo podigni cene, konkurencije nema, može im se.
  • jo

    29.07.2013 08:12
    projekcija
    Projekcija glasi.kad mi treba para zaplačem grad mi odobri poskupljenje i ja ispadnem biznismen godine.To što imam viška radnika,što se bahati i troši na sve strane nema veze.sindikati,banje,letovanja ko te pita.Ja sam jedini u gradu za i umem to da iskoristim.Možda bi i neki dinar uštedeo kad bi višak otpustio ali ko će se ljudima zamerati u ovoj krizi.Bolje da izmuzem od poreskih obveznika.E pa tako bi i moja pokojna baba mogla da vodi preduzeće.
  • Stefan

    29.07.2013 08:00
    Javno preduzeće treba da pruži dobru uslugu, a ne da stvara dobit. Najbolje da taj novac isplate kao 13,. platu i neka osnuju jagnjeće brigade. Sramota!!! To su pare građana koji koriste usluge, a ne tog preduzeća.
    Neka srede vozni park koji je jedan od najlošijih u Srbiji, od velikih gradova sigurno najlošiji.
  • 29.07.2013 07:28
    A sta je sa izbacivanjenjem autobusa

    iz saobracaja koji gradom cirkulisu vise od 30 godina,
    to su prave ogromne rerne i to smrdljivo raspadajjuce

    o tome rukovodstvo GSP-a uopse ne razmislja

    samo o povecanju cene karata, a sta je sa novcima koji grad NS ubacuje ju kasu tog JKP kalo sopstenu o ba vezu za odzavanje voznog parka itd

  • 29.07.2013 07:18
    Svako povecanje karata u GSP-u putnici nadoknadjuju
    gubitke u poslovnju te firme
    koji su nastali

    -kradjom novaca od sposobnih osoba koji vode
    GSP

    -i opet kradjom al' sa viskom zaposlenih
  • rapi

    29.07.2013 07:00
    To su ti vrhunski menadzeri koji ne znaju da smanje troskove nego stalno traze jos para...
  • љигаш

    29.07.2013 06:27
    Балаћ уместо Динкића
    Шта се мучи Дачић и Динкић, треба само да прочитају Балаћеву изјаву и решен проблем Министра финансија.Човек је за годину дана мађионичарски санирао 8оо. милиона динара дуга запослио 40 радника чији бруто лични доходак за 12 месеци преко 40. милиона динара што значи да је Балаћ успио да за годину дана оствари већи приход у односу на предходну годину за преко 840 милиона динара, како каже мало уз помоћ града мало сопственом активношћу и организацијом рада.Што је много много је.Не каже Балаћ да је купио 100 аутобуса отворио нове линије смањио фиксне и променљиве трошкове смљањио број непотребних радника итд. Не знам шта је он по струци али му је ова изјава нестручна и аматерска.
    Није ЈКП ГСП основано да прави добит већ да рационално користи поверена му радна средства и да задовољи поребе грађана града Новог Сада. Стим што мора да води рачуна о висини тарифе и платежне моћи грађана. Да незапошљава партиске кадрове (непотребне) да зује по граду, и да вуку велике плате на рачун грађана.
  • gsplop

    29.07.2013 05:38
    karte
    Dizete cenu karata,a vozite nas kao stoku.Hvala bogu na Dunav prevozu.Em su brzi od vas,em imaju 10000 bolje buseve,i kao trece i najvaznije JEFTINIJI SU OD VAS!!!!!Valjda ce i vas da privatizuju pa da vidite kako je kada niste na drzavnoj grbaci...
  • JLB

    29.07.2013 05:17
    videcemo
    Ovo je tipican primerak partijskog poslusnika koji gradjanima pokusava prodati maglu ,da ne kazem muda za bubrege. Samoreklamerstvo ,iznosenjem sumnjivih informacija, kratkog je roka po onoj narodnoj U lazi su kratke noge.
    Sa zadovolstvom cu podrzati svakog direktora ,bez obzira na partijsku pripadnost, koji svojim radom unapredi poslovanje JP ali to mora da primete gradjani kroz kvalitet usluga ,a ne preko povecanja cena,
  • Sasha

    29.07.2013 04:55
    Dobar menadžer taj Balać, doduše slažem se da nije njihovo da prave dobit, cela ta priča o povećanju cena zarad dovodjenja u plus ostavlja gorak ukus u ustima. Bez daljnjeg s te strane je promašio metu, ali u odnosu na prošlu garnituru napredak je vidljiv.

  • posmatrac

    28.07.2013 23:47
    Dugogodišnji radnik JGSP
    Kolega i ja sam radnik u JGSP, ali bih te molio da govoris u svoje ime a ne u ime radnika JGSP-a. ETO SAMO TOLIKO.
  • 28.07.2013 21:56
    radnik jgsp
    ti dugogodisnji radnice govori u svoje i samo svoje ime ocigledno da ti i ja neradimo u istoj firmi
  • Huncut

    28.07.2013 20:34
    Ako ces dici GSP kao i rafineriju, ne pocinji...ne valja !!!
  • Baron Minhauzen

    28.07.2013 19:26
    ko ne veruje utoliko gore po njega
    da....da! od 2006 do 2012 grad je pokrivao astronomske dubioze GSP-a ukupno sa oko 3-4 milijarde dindži. Elem ako i ove godine kapne još milijardica nema više gubitaka čak šta više i dapače imaćemo višak od 55 dinara.
  • Dugogodišnji radnik JGSP

    28.07.2013 19:19
    Da se ne ponavljm pošto sam već nešto slično komentarisao na ovom sajtu ali kao radnik jgsp-a od 1989,mogu samo da budem sraćan što je u toj njihovoj raspodeli naša firma za direktora dobila Balaća.Direktore radnuci JGSP-a su uz tebe,a verujem da te cene i građani kojima je stalo da za gradskog prevoznika imaju dobru i uspršnu firmu a ne gubitaša.
  • NS

    28.07.2013 18:54
    E, direktore... partijski. Nisi ti tu da donosiš dobit u gradskom prevozu već da organizuješ najbolji mogući prevoz građanima. GSP je KOMUNALNO preduzeće koje vrši prevoz gradskog stanovništva kako bi privreda grada (ako je ima) normalno funkcionisala. Dobit mogu da ostvaruju PRIVATNA preduzeća za prevoz ili delatnost izdata u KONCESIJU a tvoja firma bi u tom slučaju igrala neku vrstu amortizera ako gore pomenuti počnu da divljaju sa cenama prevoza.
  • 28.07.2013 17:49
    procenti
    A ako podignes cenu karata za 500% jos veca bi bila zarada.
    Koliko ste svojih partijskih lelemuda zaposlili, koliko rodbine, to kazi care pa da vidimo dali si domacinski covek ili partijski!
  • blic

    28.07.2013 15:50
    sefe, gde si ženu zaposlio, u koje jkp?
    ajde, da cujemo!
  • 28.07.2013 13:50
    Zavucite nam još malo ruku u džep. Nemojte samo biti u minusu, neka mi svi budemo u minusu. Nemojte da oni silni zombiji koji basaju po krugu, jer ne znaju šta im je posao, ostanu bez apanaže...
  • 28.07.2013 13:23
    ma da kako vas nije sramota. Povećali ste cenu za kartu od kada ste preuzeli preduzeće za oko 40% za šta nemate osnova. Za reklamu ste povećali cenu na 2,5 miliona dinara, iznosi za dnevnice na službenom putu (radnici to neće ni videti) su povećani, sponzorstva (valjda za "podobne") povećani, izdvajanje za održavanje vozila više klase su povećani, istovremeno zapošljavate još 40 svojih partijaca a kukate kako ima viška zaposlenih. Sve preko leđa običnih građana.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna